Концепція підвищення безпеки польоту шляхом застосування бортової інтелекту-альної інтегрованої системи управління в особливих ситуаціях у польоті
DOI:
https://doi.org/10.18372/2073-4751.1.7203Анотація
Запропоновано структуру бортовий інтелектуальної інтегрованої системи управління літаком, яка дозволить вирішувати завдання прогнозування розвитку польотних ситуацій, їх аналізу, видачі екіпажу однозначних і своєчасних рекомендацій, необхідних для запобігання переходу нештатної ситуації в аварійну і катастрофічнуПосилання
Доклад Межгосударственного авиационного комитета [Электронный ресурс] о состоянии безопасности полетов в гражданской авиации государств – участников «Соглашения о гражданской авиации и об использовании воздушного пространства» за десятилетний период (1992-2001 г.г.) http://www.mak.ru/russian /info/doclad_bp/1992-2001/doklad_za_1992- 2001_godi.html
Доклад Межгосударственного авиационного комитета [Электронный ресурс] о состоянии безопасности полетов в гражданской авиации государств – участников «Соглашения о гражданской авиации и об использовании воздушного пространства» в 2004 г. и за период 2000–2004 г.г. http://www.mak.ru//russian/info/ doclad_bp/2005/doklad_2000-2004.html.
Доклад Межгосударственного авиационного комитета [Электронный ресурс] о состоянии безопасности полетов в гражданской авиации государств – участников «Соглашения о гражданской авиации и об использовании воздушного пространства» в 2005 г. http://www.mak.ru/russian/info/doclad_bp/2006/files/BP05.pdf
Доклад Межгосударственного авиационного комитета [Электронный ресурс] о состоянии безопасности полетов в гражданской авиации государств – участников «Соглашения о гражданской авиации и об использовании воздушного пространства» в 2006 г. http://www.mak.ru/russian/info/doclad_bp/2007/files/BP05.pdf
Доклад Межгосударственного авиационного комитета [Электронный ресурс] о состоянии безопасности полетов в гражданской авиации государств – участников «Соглашения о гражданской авиации и об использовании воздушного пространства» в 2007 г. http://www.mak.ru/russian/info/doclad_bp/2008/files/bp07.pdf
Доклад Межгосударственного авиационного комитета [Электронный ресурс] о состоянии безопасности полетов в гражданской авиации государств – участников «Соглашения о гражданской авиации и об использовании воздушного пространства» в 2008 г. http://www.mak.ru/russian/info/doclad_bp/2009/files/bp09.pdf
Доклад Межгосударственного авиационного комитета [Электронный ресурс] о состоянии безопасности полетов в гражданской авиации государств – участников «Соглашения о гражданской авиации и об использовании воздушного пространства» в 2009 г. http://www.mak.ru/russian/info/doclad_bp/2009/files/bp09.pdf
Доклад Межгосударственного авиационного комитета [Электронный ресурс] о состоянии безопасности полетов в гражданской авиации государств – участников «Соглашения о гражданской авиации и об использовании воздушного пространства» в 2010 г. http://www.mak.ru/russian/info/doclad_bp/2010/bp10.pdf
Доклад Межгосударственного авиационного комитета [Электронный ресурс] о состоянии безопасности полетов в гражданской авиации государств – участников «Соглашения о гражданской авиации и об использовании воздушного пространства» в 2011 г. http://www.mak.ru/russian/info/doclad_bp/2011/bp11-2.pdf
Казак В.Н., Тачинина Е.Н. Концепция повышения безопасности полета в особых ситуациях в полете. Євпаторія: ХНТУ, 2012 Євпаторія: ХНТУ, 2012. – С. 479 – 481.
Казак В.М. Системні методи відновлення живучості літальних апаратів в особливих ситуаціях у польоті. Монографія. К.: «НАУ-друк», 2010. 240 с.
Материалы расследование авиационных происшествий на воздушном транспорте [Электронный ресурс]. http://www.mak.r
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).