Побудова програмного забезпечення інформаційної системи формування спеціалізованих тематичних віртуальних спільнот

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2073-4751.78.18962

Ключові слова:

спеціалізація, тематика, віртуальна спільнота, міра відповідності, процес, інформаційна система, програмне забезпечення

Анотація

Стаття присвячена дослідженню процесів роботи програмного забезпечення спеціалізованих тематичних віртуальних спільнот на основі інформаційних повідомлень та поведінки користувача в соціальній мережі. Також увага приділяється дослідженням віртуальних спільнот, які зумовили виникнення спеціалізованих тематичних віртуальних спільнот. 

Представлено результати роботи інформаційної системи формування спеціалізованих тематичних віртуальних спільнот, яка дозволить покращити процес поширення інформаційного наповнення користувачами. Увага зосереджена на таких процесах: створення спеціалізованої тематичної віртуальної спільноти на основі підбору користувачів, аналіз діяльності існуючої спеціалізованої віртуальної спільноти та її пошук з метою публікації визначеного інформаційного наповнення.

Представлено формальне моделювання для предметної області на основі якого відбувалося формулювання методології міри відповідності інформаційного наповнення спеціалізації та тематиці за визначеними ключовими словами та тегами, які використовувалися для реалізації завдань системи.

Результати дослідження можуть бути використані для оптимізації роботи спеціалізованих тематичних віртуальних спільнот.

Посилання

Diah P., Emmanuel M. Sponsored Online Community Types and Participant’s Perceived Value. Asia Pacific Journal of Information Systems. 2021. Vol. 31, no. 3. P. 415–432. DOI: 10.14329/apjis.2021.31.3.415.

Introducing The Community Experience Pyramid | Open Social | Community Engagement Platform. 23 Aug. 2021. URL: https://www.getopensocial.com/blog/community-management/community-experience-pyramid/.

Maret P., Akerkar R., Vercouter L. Virtual Communities, a Typology. Web Intelligence. 2017. Vol. 15, no. 3. P. 185–187.

Mittilä T., Mäntymäki M. Classification of online communities. Frontiers of E-business Research 2002: FeBR 2002 ; Conference Proceedings / ed. by M. Seppä. Tampere, 2003. P. 315–333

Siuda D. Typology of Virtual Brand Communities’ Members. Procedia Computer Science. 2021. Vol. 192. P. 2190–98. DOI: 10.1016/j.procs.2021.08.232.

Omarova N. O. Study of Self-Organization Issues in Virtual Network Communities. Computational and Strategic Business Modelling / ed. by D. P. Sakas, D. K. Nasiopoulos, Y. Taratuhina. Cham, 2024. P. 593–609. DOI: 10.1007/978-3-031-41371-1_50.

Thornton J. A., Harrison M. J. Letter: Duration of Action of AH8165. British Journal of Anaesthesia. 1975. Vol. 47, no. 9. P. 1033-1033. DOI: 10.1093/bja/47.9.1033.

Zelinska N. et al. Książka w mediach media w book. Rynek – technologie – konsumpcja: collective monograph. Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2023. 278 c.

Агостіні, С., Мечант, П. Віртуальні спільноти та офлайн-співпраця: чотири тематичні дослідження. Спілкування. 2018. № 39. С. 15–32. DOI: 10.18566/comunica.n39.a02.

Березко О. Л. Персоніфікаційна класифікація Веб-сайтів. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. 2009. Vol. 4, no. 2(40). P. 27–32. DOI: 10.15587/1729-4061.2009.20824.

Паздерська Р. Програмне забезпечення діяльності спеціалізованих тематичних віртуальних спільнот. Інформація, комунікація, суспільство 2024 : матеріали 13-ої Міжнародної наукової конференції ICS-2024, Зозулі, Україна, 23–25 травня 2024 / Національний університет «Львівська політехніка». Львів, 2024. С. 233–234.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-07-01

Номер

Розділ

Статті