Побудова програмного забезпечення інформаційної системи формування спеціалізованих тематичних віртуальних спільнот
DOI:
https://doi.org/10.18372/2073-4751.78.18962Ключові слова:
спеціалізація, тематика, віртуальна спільнота, міра відповідності, процес, інформаційна система, програмне забезпеченняАнотація
Стаття присвячена дослідженню процесів роботи програмного забезпечення спеціалізованих тематичних віртуальних спільнот на основі інформаційних повідомлень та поведінки користувача в соціальній мережі. Також увага приділяється дослідженням віртуальних спільнот, які зумовили виникнення спеціалізованих тематичних віртуальних спільнот.
Представлено результати роботи інформаційної системи формування спеціалізованих тематичних віртуальних спільнот, яка дозволить покращити процес поширення інформаційного наповнення користувачами. Увага зосереджена на таких процесах: створення спеціалізованої тематичної віртуальної спільноти на основі підбору користувачів, аналіз діяльності існуючої спеціалізованої віртуальної спільноти та її пошук з метою публікації визначеного інформаційного наповнення.
Представлено формальне моделювання для предметної області на основі якого відбувалося формулювання методології міри відповідності інформаційного наповнення спеціалізації та тематиці за визначеними ключовими словами та тегами, які використовувалися для реалізації завдань системи.
Результати дослідження можуть бути використані для оптимізації роботи спеціалізованих тематичних віртуальних спільнот.
Посилання
Diah P., Emmanuel M. Sponsored Online Community Types and Participant’s Perceived Value. Asia Pacific Journal of Information Systems. 2021. Vol. 31, no. 3. P. 415–432. DOI: 10.14329/apjis.2021.31.3.415.
Introducing The Community Experience Pyramid | Open Social | Community Engagement Platform. 23 Aug. 2021. URL: https://www.getopensocial.com/blog/community-management/community-experience-pyramid/.
Maret P., Akerkar R., Vercouter L. Virtual Communities, a Typology. Web Intelligence. 2017. Vol. 15, no. 3. P. 185–187.
Mittilä T., Mäntymäki M. Classification of online communities. Frontiers of E-business Research 2002: FeBR 2002 ; Conference Proceedings / ed. by M. Seppä. Tampere, 2003. P. 315–333
Siuda D. Typology of Virtual Brand Communities’ Members. Procedia Computer Science. 2021. Vol. 192. P. 2190–98. DOI: 10.1016/j.procs.2021.08.232.
Omarova N. O. Study of Self-Organization Issues in Virtual Network Communities. Computational and Strategic Business Modelling / ed. by D. P. Sakas, D. K. Nasiopoulos, Y. Taratuhina. Cham, 2024. P. 593–609. DOI: 10.1007/978-3-031-41371-1_50.
Thornton J. A., Harrison M. J. Letter: Duration of Action of AH8165. British Journal of Anaesthesia. 1975. Vol. 47, no. 9. P. 1033-1033. DOI: 10.1093/bja/47.9.1033.
Zelinska N. et al. Książka w mediach media w book. Rynek – technologie – konsumpcja: collective monograph. Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2023. 278 c.
Агостіні, С., Мечант, П. Віртуальні спільноти та офлайн-співпраця: чотири тематичні дослідження. Спілкування. 2018. № 39. С. 15–32. DOI: 10.18566/comunica.n39.a02.
Березко О. Л. Персоніфікаційна класифікація Веб-сайтів. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. 2009. Vol. 4, no. 2(40). P. 27–32. DOI: 10.15587/1729-4061.2009.20824.
Паздерська Р. Програмне забезпечення діяльності спеціалізованих тематичних віртуальних спільнот. Інформація, комунікація, суспільство 2024 : матеріали 13-ої Міжнародної наукової конференції ICS-2024, Зозулі, Україна, 23–25 травня 2024 / Національний університет «Львівська політехніка». Львів, 2024. С. 233–234.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).