Methods monetization of mobile applications for iOS platforms and ways to attract visitors
DOI:
https://doi.org/10.18372/2073-4751.2.6472Abstract
Recently, more and more common mobile prohramnni products. This is due to the high development of information technology, especially mobile devices, which every day becomes more sophisticated. The global market for mobile devices there are more companies that want to make money on the creation of a software-tion product. This is done using the methods of monetization and attracting users by viralnosti software
References
Дейв Марк, Джек Наттінг, Джефф Ламарш. Розробка програмних продуктів для iPhone, iPad і iPod touch з використан-ням iOS SDK. – Москва: Вільямс, 2012, c. 561.
Стивен Кочан. Програмування на Objective-C. – Москва: ЕКОМ, 2010, c. 45
Майкл Расмьюссен. Максималь-ная монетизация электронных книг. – Мо-сква: Вільямс, 2011, c. 137.
Downloads
Issue
Section
Статті
License
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).