Research on the modernization of the data transmission standard ARINC629
DOI:
https://doi.org/10.18372/2073-4751.80.19777Keywords:
ARINC 629, technology, interface, schedule, bus, structure, CDB, LRU, DTC, model, twisted pair, fiber optic, hierarchyAbstract
As of 2024, due to its high reliability and efficient data transmission between various aircraft systems, enhancing flight safety and efficiency, the ARINC 629 digital data bus exchange standard is still used in various aircraft models: Boeing 777-200/300/ER/F, Boeing 787-8/9, Boeing 747-8, Airbus A350-900/1000, Airbus A380-800, Embraer E-190/E-195, Bombardier CRJ900/1000, and Sukhoi Superjet 100. The aircraft listed above utilize ARINC 629 for data transmission among different systems: Flight Management System (FMS), Engine Control System (ECS), Air Conditioning (AC), Lighting (L), and Communication (C). The article suggests replacing the signal transmission material with fiber optic technology. Indeed, there are upgrades to this standard in the form of ARINC 818 [11, 12]. However, the implementation of these standards tends to be more specialized and less flexible.
References
Пилипенко О. Наземно-бортові системи випробувань та діагностики вертолітних редукторів. Технічні науки та технології. 2023. № 2(32). С. 60–77. DOI: 10.25140/2411-5363-2023-2(32)-60-77.
Аркушенко П. Л. та ін. Аналіз можливостей та досвіду застосування систем бортових вимірювань для проведення випробувань безпілотних літальних апаратів. Контроль космічного та повітряного простору. 2020. № 4. С. 9–14. DOI: 10.26906/SUNZ.2020.4.009.
Обносов К. В., Ковбаса Д. Г. Порівняльний аналіз модернізованого літака Су-27 з аналогами НАТО. Інженерно-авіаційне забезпечення: зб. наук. праць кафедри авіації. 2021. № 1(8). С. ІІ-72–ІІ-76.
Свид І. В., Старокожев С. В. Розподілена обробка радіолокаційної інформації систем спостереження повітряного простору. Радіотехніка. 2023. № 1. C. 155-165. DOI: 10.30837/rt.2023.1.212.15.
Андрушко М. В., Шейн І. В. Обґрунтування необхідності удосконалення системи накопичення вимірювальної інформації під час випробувань. Збірник наукових праць Державного науково-дослідного інституту випробувань і сертифікації озброєння та військової техніки. 2020. Вип. 3. С. 4–9. DOI: 10.37701/dndivsovt.3.2020.01.
Кривонос В. М. та ін. Удосконалення сучасних бортових засобів об’єктивного контролю повітряних суден. Теоретичні основи розробки та експлуатації систем озброєння. 2021. № 67. С. 75–80. DOI: 10.30748/soivt.2021.67.09.
Тертишнік Є. М. та ін. Аналіз шляхів удосконалення бортових засобів реєстрації, обробки параметричної інформації для літальних апаратів Збройних Сил України. Збірник наукових праць Державного науково-дослідного інституту випробувань і сертифікації озброєння та військової техніки. 2022. Вип. 3(13). С. 121–128. DOI: 10.37701/dndivsovt.13.2022.13.
В Україні тривають випробування МіГ-29 глибокої модернізації. АРМІЯ INFORM. 2021. URL: https://armyinform.com.ua/2021/12/13/v-ukrayini-tryvayut-vyprobuvannya-mig-29-glybokoyi-modernizacziyi/. (дата звернення 25.08.2024).
Downloads
Published
Issue
Section
License
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).