Комплексний підхід до управління корпоративним інформаційним контентом
DOI:
https://doi.org/10.18372/2225-5036.21.8311Ключові слова:
контент, управління корпоративним контентом (ЕСМ), веб-контент, управління знаннямиАнотація
Управління корпоративним інформаційним контентом (ECM) налічує численну кількість розробників програмного забезпечення, консультантів і професіоналів по управлінню інформацією навколо зростаючого ринкового потенціалу. Однак, на разі існує мало розширених звітів за результатами впроваджень ECM. У даній статті аналізуються практико-орієнтовані, тематичні виклади про ECM-проекти і структури головних проблем. Основні сфери, що входять до структури є: цілі пов’язані з ЕСМ, модель підприємства, модель контенту, технологічна інфраструктура, адміністративні ресурси та проблеми управління змінами. Визначені в цій структурі проблеми сприяють розвитку ECM з точки зору підприємства. Порівнюючи концепцію ЕСМ з пов’язаними дослідженнями у галузях управління інформаційними ресурсами, електронного документообігу та управління знаннями, можна стверджувати, що ЕСМ представляє сучасний комплексний підхід до управління інформацією.Посилання
AIIM International. Case Studies. The Enterp. Content Manag. Assoc. http://www.aiim.org/all_cs.asp
Alavi M. Managing Organizational Knowledge, in R.W. Zmud (ed.), Framing the Domains of IT Management: Projecting the Future Through the Past. Pinnaflex, 2000, 15-28.
Alavi M., Leidner D. Knowledge Management and Knowledge Management Systems: Conceptual Found. and Res. Issues. MIS Quar. 25, 1 2001, 107-136.
Asprey L., Middleton M. Integrative Document and Content Management: Strategies for Exploiting Enterp. Knowledge. Idea Gr., Hershey, 2003.
Boiko B. Content Management Bible Hungry Minds, New York, 2002.
Desouza K.C. Facilitating Tacit Knowledge Exchange. Communic.of the ACM 46, 6, 2003, 85-88.
Garvin D.A. The Processes of Organization and Management. Sloan Management Review, Summer 1998, 33-50.
Grossniklaus M. and Norrie M.C. Information Concepts for Content Management. In Proceedings of the Third Intern. Conf. on Web Inf. Systems Engineering, IEEE Computer Society, 2002.
Lewis B.R., Snyder C.A. and Rainer,R.K., Jr. An Empirical Assessment of the Information Resource Management Construct. Journal of Management Information Systems 12, 1, 1995, 199-223.
Meier J. and Sprague R.H., Jr. Towards a Better Understanding of Electronic Document Management. In Proceedings of the 29th Annual Hawaii International Conference on System Sciences. IEEE Computer Society Press, Los Alamitos CA, 1996, 53-61.
Morrison, M., Morrison, J., and Keys, A. Integrating Web Sites and Databases. Communications of the ACM 45, 9, 2002, 81-86.
Munkvold B.E., Hodne A.K., Stangeland E. Contemporary Issues of Enterprise Content Management: The Case of Statoil. In Proc.of the 11th European Conference of Information Systems, 2003.
Nonaka I. The Knowledge-Creating Comp., Harvard Business Review, Nov-Dec 1991, 96-104.
Scott J., Globe A., Schiffner K. Jungles and Gardens: The Evolution of Knowledge Management at J.D. Edwards, MIS Quarterly Executive 3, 1, 2004, 37-52.
Smith, H.A., and McKeen, J.D. Developments in Practice VIII: Enterprise Content Management. Communications of the AIS, 11(33), 647-659.
Sprague R.H. Jr. Electronic document management: Challenges and opportunities for inform.systems managers. MIS Quart. 19, 1, 1995, 29-50.
Statoil. Next generation collaboration solutions. Phase 2 – Feasibility study. Internal document for steering group presentation, December 16th, 2002.