ФОРМУВАННЯ ОБДАРОВАНОСТІ УЧНІВ В СИСТЕМІ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ НА ПРИКЛАДІ РОБОТИ АВІАЦІЙНО-КОСМІЧНОГО ЦЕНТРУ КИЇВСЬКОГО ПАЛАЦУ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-823.1.19319Ключові слова:
позашкільна освіта, Авіаційно-космічний центр Київського Палацу дітей та юнацтва, науково-технічна сфера, обдарованістьАнотація
Формування обдарованості учнів у сучасному світі відбувається у різних освітніх середовищах, зокрема в закладах позашкільної освіти. Авіаційно-космічний центр Київського Палацу дітей та юнацтва є унікальною установою, яка розвиває науково-технічні напрями гурткової роботи. Дослідження міжнародного досвіду також демонструє, що науково-технічний напрям позашкільної освіти має велике значення для підготовки майбутніх фахівців.