КУЛЬТУРА МОВИ ЯК СКЛАДОВА КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-823.1.19308Ключові слова:
культура мови, комунікативна компетентність, майбутні педагоги, емоційний інтелект, адаптивністьАнотація
У статті досліджено значення культури мови як складової комунікативної компетентності майбутніх педагогів. Підкреслено важливість розвитку таких аспектів, як граматична правильність, мовний етикет, лексичне багатство, емоційний інтелект, адаптивність та креативність мовлення. Зокрема, розглянуто сучасні виклики, включаючи кризові умови, такі як війна, які впливають на комунікативну діяльність викладачів і вимагають нових підходів до підготовки педагогів. Запропоновано адаптивні стратегії та методи розвитку комунікативних навичок, що включають інтерактивні тренінги, рольові ігри, техніки емоційного інтелекту та використання цифрових платформ. Інтеграція цих підходів у освітні програми підготовки педагогів сприятиме підвищенню якості освіти та готовності викладачів ефективно реагувати на виклики сучасності.