ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ У ЗАКЛАДАХ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Анна Гончарова-Тисляцька Комунальний заклад позашкільної освіти «Центр дитячої та юнацької творчості Металургійного району» Криворізької міської ради

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-823.1.19288

Ключові слова:

обдарованість, види обдарованості, формування компетентностей

Анотація

У статті розкрито складові системи роботи та формування обдарованої особистості у закладах позашкільної освіти. Висвітлено аналіз моделей феномену обдарованості, сутність поняття «обдарованість» та її характерні риси. Наведено приклади методів діагностики обдарованої особистості; методів, прийомів та ефективних форм роботи з обдарованими дітьми у закладах позашкільної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-18

Номер

Розділ

Статті