ЩОДО МОТИВАЦІЇ КУРСАНТІВ ДО НАВЧАННЯ У ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ У ВОЄННИЙ ЧАС
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-823.1.19287Ключові слова:
потреба, мотивація, демотивація, стимулятор, завада, навчальний процес, військово-професійна компетентністьАнотація
У статті розкрито погляди та досвід практичної діяльності авторів щодо умов вдосконалення зовнішньої мотивації курсантів вищих військових навчальних закладів (ВВНЗ) з формуванням стійкої високорівневої внутрішньої мотивації особистості на всьому протязі військово-професійної діяльності. В умовах воєнного стану процес мотивації здобув нові складові, пов’язані з природним зростанням відповідальності викладачів та курсантів за результати воєнно-професійної освіти. Можливі шляхи розв’язання проблеми розглянуто як в аспекті відомих методів та засобів мотивації, які довели свою ефективність на практиці в системі вищої військової освіти, так і в аспекті деяких авторських інновацій, які визнані гідними для широкого ознайомлення.