ФОРМУВАННЯ УНІВЕРСАЛЬНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ ШЛЯХОМ ЗАЛУЧЕННЯ ЇХ ДО НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-823.1.19285Ключові слова:
універсальні компетентності, дослідницька компетентність, науково-дослідна діяльність учнівАнотація
Метою статті є висвітлення особливостей формування універсальних компетентностей учнів шляхом залучення їх до науково-дослідної роботи. Сучасна освіта спрямована на формування в учнів не лише базових знань, але й компетентностей, необхідних для успішного життя та роботи у швидкозмінному світі. Однією з важливих стратегій для цього є залучення учнів до науково-дослідницької діяльності. Вона не тільки розвиває когнітивні навички, але й сприяє формуванню таких ключових компетентностей, як критичне мислення, комунікація, співпраця, креативність та самоменеджмент. У статті розглядається, як наукова діяльність у школі сприяє розвитку цих компетентностей.