ФОРМУВАННЯ УНІВЕРСАЛЬНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ ШЛЯХОМ ЗАЛУЧЕННЯ ЇХ ДО НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ

Автор(и)

  • Сергій Войналович Великомотовилівський ліцей Фастівської міської ради Київської області

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-823.1.19285

Ключові слова:

універсальні компетентності, дослідницька компетентність, науково-дослідна діяльність учнів

Анотація

Метою статті є висвітлення особливостей формування універсальних компетентностей учнів шляхом залучення їх до науково-дослідної роботи. Сучасна освіта спрямована на формування в учнів не лише базових знань, але й компетентностей, необхідних для успішного життя та роботи у швидкозмінному світі. Однією з важливих стратегій для цього є залучення учнів до науково-дослідницької діяльності. Вона не тільки розвиває когнітивні навички, але й сприяє формуванню таких ключових компетентностей, як критичне мислення, комунікація, співпраця, креативність та самоменеджмент. У статті розглядається, як наукова діяльність у школі сприяє розвитку цих компетентностей.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-18

Номер

Розділ

Статті