ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ОБДАРОВАНИХ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ ЗА ДОПОМОГОЮ STEAM-ПІДХОДУ ТА ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Ірина Валентинівна Бердичевська КЗ ЛОР «Бродівський фаховий педагогічний коледж імені Маркіяна Шашкевича»

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-823.1.19280

Ключові слова:

STEAM підхід, обдаровані студенти, іноземні мови, цифрові технології, компетенції

Анотація

У статті досліджуються можливості STEAM-підходу та цифрових технологій у формуванні ключових компетенцій обдарованих студентів під час вивчення іноземних мов. Розглянуто значення інтеграції дисциплін та використання сучасних технологій для розвитку творчого потенціалу, критичного мислення та міждисциплінарних знань.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-18

Номер

Розділ

Статті