ПСИХОЛОГІЧНИЙ КАПІТАЛ У ПІДТРИМАННІ ПОЗИТИВНОГО СТАВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ВІЙНИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-823.1.19276

Ключові слова:

психологічний капітал, культурні виміри, таблиці сполученості, дисримінантній аналіз, ANOVA, нейронні мережі, внутрішні та зовнішні мотиваційні фактори

Анотація

На основі дослідження процесів накопичення психологічного капіталу (PsyCap) студентів Університету імені Альфреда Нобеля у статті розглядається роль PsyCap у підтримці позитивного настрою студентів в умовах війни, що триває в Україні. Дослідження фокусується на тому, як місце проживання, статус зайнятості та рік навчання студентів впливають на їхній PsyCap у воєнний час. Опитування, проведене серед 70 студентів Університету імені Альфреда Нобеля у 2023/24 навчальному році, зібрало дані про ці фактори. Використовуючи такі методи, як перехресні таблиці, ANOVA та дискримінантний аналіз, дослідження оцінило вплив зовнішніх факторів на PsyCap. Основні висновки показують, що місце проживання відіграє значну роль: студенти, які переїхали за кордон, демонструють нижчий рівень самоефективності, надії та життєстійкості порівняно з тими, хто залишився в Україні. Водночас, статус зайнятості позитивно впливає на самоефективність та надію, але має незначний вплив на життєстійкість та оптимізм. Крім того, студенти старших курсів, як правило, демонструють сильнішу життєстійкість і надію. Дослідження показало, що серед усіх компонентів PsyCap надія найбільше залежить від зовнішніх факторів, таких як місце проживання та працевлаштування. Тим не менш, внутрішні ресурси залишаються вирішальними у формуванні загальної психологічної стійкості студентів у складні часи.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-18

Номер

Розділ

Статті