ЗНАЧЕННЯ СПРИЙМАЄМОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПІД ЧАС ГІБРИДНОГО НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ЗА УМОВ ВОЄННОГО СТАНУ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-823.1.18158Ключові слова:
дистанційне (онлайн) навчання, воєнний стан, сприймаєма соціальна підтримка, SozU, MSPSS, дисперсійний аналіз, дискримінаційний аналізАнотація
На основі опрацювання масштабних емпіричних даних з практики діяльності Університету імені Альфреда Нобеля з використанням опитувальників SozU та MSPSS досліджуються особливості зміни ставлення студентів до соціальної підтримки під час навчання за умов військового стану. Проведений дисперсійний, факторний та дискримінаційний аналізи результатів та виявлене розшарування ставлення до соціальної підтримки відповідне до року навчання та досвідом роботи за дистанційною формою. Зроблені висновки та узагальнення досвіду роботи за умов воєнного стану.