МЕТОДИ ПІДВИЩЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ПРО ТЕХНОЛОГІЮ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ НА УРОКАХ ХІМІЇ

Автор(и)

  • Сайданвар Умаров Худжандський державний університет імені академіка Б. Гафурова https://orcid.org/0000-0002-4829-9115
  • Фарход Сірожов Худжандський державний університет імені академіка Б. Гафурова

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-823.1.18157

Ключові слова:

критичне мислення, хімія, урок, навчання критичного мислення, технологія

Анотація

У статті пропонується підвищити пізнавальну активність за допомогою технології розвитку критичного мислення на уроках хімії. Для досягнення поставленої мети було проведено аналіз наукової літератури, який дав змогу визначити можливості та переваги даного методу, цілі його застосування,  навести приклади класифікації критичного мислення. У статті наведено приклади навчальних ситуацій, які можуть стати основою для розвитку критичного мислення.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-29

Номер

Розділ

Статті