ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ ЯК АКТУАЛЬНА СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-823.1.18156Ключові слова:
змішане навчання, змішаний підхід до навчання, професійна компетентністьАнотація
У статті досліджується актуальна проблема формування професійної компетентності майбутніх вчителів англійської мови в початковій школі на основі змішаного підходу. Стаття аналізує різні підходи та поняття «змішане навчання» та визначає переваги та недоліки використання змішаного підходу для навчання англійської мови. Автори надають висновки щодо ефективного використання цього методу у формуванні компетентності майбутніх вчителів англійської мови та розвитку інноваційних підходів до навчання в сучасній освітній практиці.