ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ ЯК АКТУАЛЬНА СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Олена Петрівна Ярема КЗ ЛОР «Бродівський фаховий педагогічний коледж імені Маркіяна Шашкевича» https://orcid.org/0000-0003-3900-4802
  • Олена Сергіївна Волошина КЗ ЛОР «Бродівський фаховий педагогічний коледж імені Маркіяна Шашкевича» https://orcid.org/0000-0002-5256-4831

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-823.1.18156

Ключові слова:

змішане навчання, змішаний підхід до навчання, професійна компетентність

Анотація

У статті досліджується актуальна проблема формування професійної компетентності майбутніх вчителів англійської мови в початковій школі на основі змішаного підходу. Стаття аналізує різні підходи та поняття «змішане навчання» та визначає переваги та недоліки використання змішаного підходу для навчання англійської мови. Автори надають висновки щодо ефективного використання цього методу у формуванні компетентності майбутніх вчителів англійської мови та розвитку інноваційних підходів до навчання в сучасній освітній практиці.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-29

Номер

Розділ

Статті