РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-823.1.18155Ключові слова:
інклюзивна освіта, педагогічні стратегії, асистенти вчителяАнотація
Стаття присвячена проблемі розвитку професійної компетентності майбутніх вчителів англійської мови в контексті реалізації інклюзивної освіти. Аналізуються сучасні педагогічні стратегії та методи формування професійної готовності вчителів до роботи в інклюзивному середовищі. Розглядаються такі аспекти, як використання адаптивних методик, інтерактивність в уроках, спеціальні методи асистентів та засоби ІКТ, які допомагають створити інклюзивне навчання на уроці англійської мови в початковій школі.