РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Олена Петрівна Ярема КЗ ЛОР «Бродівський фаховий педагогічний коледж імені Маркіяна Шашкевича» https://orcid.org/0000-0003-3900-4802

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-823.1.18155

Ключові слова:

інклюзивна освіта, педагогічні стратегії, асистенти вчителя

Анотація

Стаття присвячена проблемі розвитку професійної компетентності майбутніх вчителів англійської мови в контексті реалізації інклюзивної освіти. Аналізуються сучасні педагогічні стратегії та методи формування професійної готовності вчителів до роботи в інклюзивному середовищі. Розглядаються такі аспекти, як використання адаптивних методик, інтерактивність в уроках, спеціальні методи асистентів та засоби ІКТ, які допомагають створити інклюзивне навчання на уроці англійської мови в початковій школі.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-29

Номер

Розділ

Статті