МЕТОДОЛОГІЧНЕ ПІДҐРУНТЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • Ігор Петрович Радомський Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України https://orcid.org/0000-0003-2452-0898

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-823.1.18149

Ключові слова:

теорії навчання - біхевіористська, когнітивна, конструктивістська, коннективістська

Анотація

У статті розглядаються положення методологічного підґрунтя організації змішаного навчання в закладах вищої освіти України, а саме: теорій навчання - біхевіористської, когнітивної, конструктивістської й коннективістської, та виокремлених на їх основі наукових підходів: системного, компетентнісного, особистісного, діяльнісного, ресурсного.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-29

Номер

Розділ

Статті