КРЕАТИВНИЙ ПІДХІД ДО СТВОРЕННЯ РОЗВИВАЛЬНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ЗАСАДАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-823.1.18145

Ключові слова:

креативний підхід, Нова українська школа, розвиток креативності школярів

Анотація

У статті визначено критерії за якими характеризують креативний урок: мета, дидактичні методи, інструменти роботи, навчальне середовище, час на проведення креативного уроку. Розкрито особливості середовища Нової української школи. У структурі середовища виділено фактори: прямої дії; побічної дії, що опосередковано впливають на засвоєння знань і розвиток креативності учнів; такі, які діють поза рамками освітнього процесу: просторово-предметна організація середовища.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-29

Номер

Розділ

Статті