ПРОБЛЕМИ ПОБУДОВИ НАВЧАЛЬНОГО ПЛАНУ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ З ОБЛІКУ ТА ОПОДАТКУВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-823.1.18143Ключові слова:
бухгалтерський облік, пеціальність «Облік і оподаткування», навчальний планАнотація
У статті досліджується статистика державного замовлення та поданих заяв на бюджет на освітні програми підготовки бакалаврів зі спеціальності 071 «Облік і оподаткування» у 2020-2022 роках і робиться висновок про зниження популярності даної спеціальності серед абітурієнтів. Також аналізується освітньо-професійна програма «Облік і аудит» КНЕУ імені Вадима Гетьмана на склад та логіку побудови навчального плану. Запропоновано упорядкувати дисципліни навчального плану так, щоб забезпечити системний підхід до формування фахових компетентностей.