ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО МАТЕМАТИЧНОГО МИСЛЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-823.1.18131Ключові слова:
інформаційне суспільство, інтелектуальний потенціал, математична освіта, творче мисленняАнотація
У описовому тематичному дослідженні проаналізовано етапи творчого математичного мислення у процессі залучення математично обдарованих студентів. На початковому етапі такі студенти часто демонструють свою невпевненість щодо власної спроможності впоратися із ускладненими математичними завданнями. Задача викладача, що працює з талановитими студентами, допомогти їм еволюціонувати від невпевненості до впевненості на завершальному етапі. Якщо викладачу вдається сформувати уявлення обдарованого студента про власний розвиток логічно-абстрактного мислення, то це може стати потенційним способом накопичення і активізації нових знань, поштовхом до продукування інноваційних ідей, допоможе особистісній реалізації в професії.