ЄВРОПЕЙСЬКІ СТРАТЕГІЇ МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ПРОМОЦІЯ КАР’ЄРНОГО РОЗВИТКУ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-823.1.17523Ключові слова:
інтернаціоналізація, мобільні міжнародні студенти, іноземні студенти, інклюзія, маркетинг університетуАнотація
Підняте питання Європейського вибору: освітніх цінностей світового та національного рівня. Визначено актуальні питання ролі університетів у суспільстві, стратегії та тренди їх модернізації, а саме промоції та маркетингу університетів, здійснення профорієнтаційної роботи, сприяння кар’єрному розвитку, інтернаціоналізації освіти тощо. Наведено аналітичний огляд тенденцій розвитку ЗВО як фактору інтеграції до всесвітнього науково-освітнього простору.