ФОРМИ ТА МЕТОДИ РОЗКРИТТЯ ПОТЕНЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-823.1.17513Ключові слова:
обдарована дитина, творчі здібності, індивідуальні особливості, особистість, методи навчання, всебічний розвиток, потенційні можливостіАнотація
У статті розглядається застосування різних форм, методів та принципів навчання для розкриття потенційних можливостей обдарованої дитини. Виявлення потенційних можливостей дітей допомагає визначити галузь знань та спрямувати дитину детальніше вивчати відповідний напрямок, обирати професію відповідно до потенційних можливостей розвитку. Особистість має можливість розвивати свої обдарування у професійній діяльності, що сприяє успішному кар’єрному росту та реалізації свого життєвого потенціалу.