ФОРМИ ТА МЕТОДИ РОЗКРИТТЯ ПОТЕНЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ

Автор(и)

  • Тетяна Віталіївна Новак Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія ім. Тараса Шевченка https://orcid.org/0000-0003-0741-2430

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-823.1.17513

Ключові слова:

обдарована дитина, творчі здібності, індивідуальні особливості, особистість, методи навчання, всебічний розвиток, потенційні можливості

Анотація

У статті розглядається застосування різних форм, методів та принципів навчання для розкриття потенційних можливостей обдарованої дитини. Виявлення потенційних можливостей дітей допомагає визначити галузь знань та спрямувати дитину детальніше вивчати відповідний напрямок, обирати професію відповідно до потенційних можливостей розвитку. Особистість має можливість розвивати свої обдарування у професійній діяльності, що сприяє успішному кар’єрному росту та реалізації свого життєвого потенціалу.   

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-04-29

Номер

Розділ

Статті