ПРОФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ ФАХІВЦІВ (КОНСУЛЬТАНТІВ) ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРІВ: КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ ТА КОМПОНЕНТИ

Автор(и)

  • Жанна Володимирівна Кондратюк Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України https://orcid.org/0000-0002-6943-9105

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-823.1.17505

Ключові слова:

освіта, професійна взаємодія, особистість, фахова підготовка

Анотація

У статті теоретично виділено ключові компонентності та компоненти професійної ідентичності фахівців (консультантів) інклюзивно-ресурсних центрів. Відмічено, що комплексне поєднання вказаних компонентностей та компонентів сприяє формуванню професійної ідентичності фахівців (консультантів) інклюзивно-ресурсних центрів засобами інформаційних технологій, володіння методичними уміннями,  спеціальними та загальноосвітніми дисциплінами, що є орієнтиром професійної і соціальної активності та спрямовані на досягнення особистісних і професійних цілей.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-04-29

Номер

Розділ

Статті