СИСТЕМА РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ НА ПІДГОТОВЧОМУ ВІДДІЛЕННІ ГРОМАДЯН УКРАЇНИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-823.1.17488

Ключові слова:

обдарованість, обдаровані діти, кейс-метод, ситуації, фізика

Анотація

У статті розглянуто основні питання змісту й організації роботи з обдарованими учнями на підготовчому відділені. Як приклад, наведено використання кейс-методу у процесі підготовки слухачів до ЗНО з фізики. Кейс-метод розглядається як освітні технології, засновані на вирішенні конкретних ситуацій (кейсів) під час практичних занять з фізики. Запропоновано один з алгоритмів роботи з кейсом та наведено приклади завдань.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-04-29

Номер

Розділ

Статті