НАПРЯМИ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ТА КОМАНДНОЇ ВЗАЄМОДІЇ НА ПІДПРИЄМСТВАХ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-823.1.19289Ключові слова:
працівник, емоційний інтелект, загрози, злагоджена командна робота, конкурентні переваги підприємства, комунікаціїАнотація
У статті досліджується роль емоційного інтелекту (EI) для підвищення ефективності командної взаємодії. Обґрунтовано, що здатність розуміти та управляти власними емоціями, а також емоціями інших, впливає на розвиток взаємодії між членами команди, їхню співпрацю та загальну продуктивність праці. Особлива увага приділяється зростанню рівня EI, що сприятиме покращенню комунікації, зниженню рівня напруженості у команді та створенню позитивної робочої атмосфери. Сформовано результати дослідження, суть яких полягає у визначенні напрямів розвитку емоційного інтелекту як важливої компетентності працівників з метою підвищення ефективності командної взаємодії та результативності господарської діяльності підприємства в сучасних умовах.