НАВЧАЛЬНИЙ ВІДЕОКОНТЕНТ ЯК ЗАСІБ ЦИФРОВОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20300

Ключові слова:

навчання, викладання, візуалізація, навчальний відеоконтент

Анотація

У статті проаналізовано основні аспекти використання навчального відеоконтенту. Виокремлено переваги візуалізації навчального матеріалу. Розглянуто ключові етапи створення навчальних відео, що охоплюють отримання, обробку та зберігання відеоданих. Наведено детальний алгоритм створення відео методом запису з екрану.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-07-27

Як цитувати

Гулай , О., Мороз , І., & Шемет , В. (2025). НАВЧАЛЬНИЙ ВІДЕОКОНТЕНТ ЯК ЗАСІБ ЦИФРОВОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(5), 328–337. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20300

Номер

Розділ

Статті