НАВЧАЛЬНИЙ ВІДЕОКОНТЕНТ ЯК ЗАСІБ ЦИФРОВОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20300Ключові слова:
навчання, викладання, візуалізація, навчальний відеоконтентАнотація
У статті проаналізовано основні аспекти використання навчального відеоконтенту. Виокремлено переваги візуалізації навчального матеріалу. Розглянуто ключові етапи створення навчальних відео, що охоплюють отримання, обробку та зберігання відеоданих. Наведено детальний алгоритм створення відео методом запису з екрану.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.