ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З ХІМІЇ

Автор(и)

  • Фарход Сірожов Худжандський державний університет імені академіка Б. Гафурова
  • Сайданвар Умаров Худжандський державний університет імені академіка Б. Гафурова https://orcid.org/0000-0002-4829-9115

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20251

Ключові слова:

діяльність, освіта, творче мислення, хімія, студенти

Анотація

Стаття присвячена дослідженню формування навчально-пізнавальної активності студентів у процесі практичних занять з хімії. Дослідження аспектів формування навчально-пізнавальної активності студентів; розвиток їхніх пошукових та творчих здібностей, творчого мислення проводяться в процесі вивчення циклу хімічних дисциплін.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-07-27

Як цитувати

Сірожов, Ф., & Умаров, С. (2025). ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З ХІМІЇ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(5), 49–54. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20251

Номер

Розділ

Статті