ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З ХІМІЇ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20251Ключові слова:
діяльність, освіта, творче мислення, хімія, студентиАнотація
Стаття присвячена дослідженню формування навчально-пізнавальної активності студентів у процесі практичних занять з хімії. Дослідження аспектів формування навчально-пізнавальної активності студентів; розвиток їхніх пошукових та творчих здібностей, творчого мислення проводяться в процесі вивчення циклу хімічних дисциплін.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.