НАВЧАЛЬНА ГРА ЯК ІННОВАЦІЙНА ФОРМА НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18772

Ключові слова:

навчальна гра, ігрова діяльність, роль, учасник гри

Анотація

У статті подані визначення «навчальна гра», описані її основні різновиди. Проаналізовано функції та правила проведення ігор. Розглянуто основні компоненти та переваги навчальних ігор.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-07-02

Як цитувати

Бобкова , І. А., Бур’янова , В. В., Гончарук , С. В., & Умінська , К. А. (2024). НАВЧАЛЬНА ГРА ЯК ІННОВАЦІЙНА ФОРМА НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(4), 150–156. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18772

Номер

Розділ

Статті