НАВЧАЛЬНА ГРА ЯК ІННОВАЦІЙНА ФОРМА НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18772Ключові слова:
навчальна гра, ігрова діяльність, роль, учасник гриАнотація
У статті подані визначення «навчальна гра», описані її основні різновиди. Проаналізовано функції та правила проведення ігор. Розглянуто основні компоненти та переваги навчальних ігор.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-07-02
Як цитувати
Бобкова , І. А., Бур’янова , В. В., Гончарук , С. В., & Умінська , К. А. (2024). НАВЧАЛЬНА ГРА ЯК ІННОВАЦІЙНА ФОРМА НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(4), 150–156. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18772
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.