НАУКА ПРО НАВЧАННЯ В ЕЛЕКТРОННУ ЕРУ: ПРО КОГНІТИВНУ ВЗАЄМОДІЮ ВИКЛАДАЧА ТА СЛУХАЧА В ОНЛАЙН ПІДВИЩЕННІ КВАЛІФІКАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18763Ключові слова:
процес навчання, професійний розвиток, когнітивна взаємодія, інтерактивний онлайн робочий зошитАнотація
Цифрові технології посилюють інтерес до вивчення науки про навчання. Розкрито практичні аспекти розроблення змісту курсів з теми «Наука про навчання в цифрову еру» для педагогічних і науково-педагогічних працівників. Обґрунтовано реалізацію принципів теорії когнітивного навантаження для взаємодії викладача та слухача в онлайн підвищенні кваліфікації. Через пошук відповідей на запитання: а) як змінюється категорія «процес навчання» в умовах цифрових технологій? б) які навчальні та навчально-творчі завдання для слухачів можуть дієво вплинути на спроможність педагога на практиці організовувати процес навчання в умовах цифровізації освіти? – досліджено особливості навчально-методичного забезпечення тематичних курсів.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.