НАУКА ПРО НАВЧАННЯ В ЕЛЕКТРОННУ ЕРУ: ПРО КОГНІТИВНУ ВЗАЄМОДІЮ ВИКЛАДАЧА ТА СЛУХАЧА В ОНЛАЙН ПІДВИЩЕННІ КВАЛІФІКАЦІЇ

Автор(и)

  • Марина Скрипник Центральний інститут післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України https://orcid.org/0000-0003-4760-6723
  • Тетяна Кравчинська Інститут соціальної та політичної психології НАПН України https://orcid.org/0000-0002-7521-3508
  • Наталія Волинець Центральний інститут післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України https://orcid.org/0000-0001-7482-0325

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18763

Ключові слова:

процес навчання, професійний розвиток, когнітивна взаємодія, інтерактивний онлайн робочий зошит

Анотація

Цифрові технології посилюють інтерес до вивчення науки про навчання. Розкрито практичні аспекти розроблення змісту курсів з теми «Наука про навчання в цифрову еру» для педагогічних і науково-педагогічних працівників. Обґрунтовано реалізацію принципів теорії когнітивного навантаження для взаємодії викладача та слухача в онлайн підвищенні кваліфікації. Через пошук відповідей на запитання: а) як змінюється категорія «процес навчання» в умовах цифрових технологій? б) які навчальні та навчально-творчі завдання для слухачів можуть дієво вплинути на спроможність педагога на практиці організовувати процес навчання в умовах цифровізації освіти? – досліджено особливості навчально-методичного забезпечення тематичних курсів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-07-02

Як цитувати

Скрипник , М., Кравчинська , Т., & Волинець , Н. (2024). НАУКА ПРО НАВЧАННЯ В ЕЛЕКТРОННУ ЕРУ: ПРО КОГНІТИВНУ ВЗАЄМОДІЮ ВИКЛАДАЧА ТА СЛУХАЧА В ОНЛАЙН ПІДВИЩЕННІ КВАЛІФІКАЦІЇ . Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(4), 458–472. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18763

Номер

Розділ

Статті