ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ОСВІТИ У КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ

Автор(и)

  • Тетяна Іванівна Сергієнко Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ https://orcid.org/0000-0002-4654-9248

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18760

Ключові слова:

Європейський Союз, освіта, освітня політика, європейська система освіти, суспільство нового типу

Анотація

У цій статті досліджено основні тенденції розвитку освіти у країнах Європейського Союзу. Досліджено пріоритетні орієнтири створення єдиної європейської системи освіти. Розглянуто концепцію та сутність освітньої політики Європейського Союзу в контексті особливостей формування загальних політик Європейського Союзу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-07-02

Як цитувати

Сергієнко , Т. І. (2024). ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ОСВІТИ У КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(4), 434–440. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18760

Номер

Розділ

Статті