ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛИ-ЛАБОРАТОРІЇ НАУКОВОЇ УСТАНОВИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18753Ключові слова:
школа-лабораторія, наукова установа, диференціація, демократизація, гуманітаризаціяАнотація
У статті розглядаються сутність і специфіка діяльності школи-лабораторії наукової установи та основні її принципи. Висвітлено головні суперечності у діяльності школи-лабораторії, від подолання яких значною мірою залежить подальша розбудова даних закладів освіти. Представлено ідеї та зміст діяльності школи-лабораторії.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.