ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛИ-ЛАБОРАТОРІЇ НАУКОВОЇ УСТАНОВИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18753

Ключові слова:

школа-лабораторія, наукова установа, диференціація, демократизація, гуманітаризація

Анотація

У статті розглядаються сутність і специфіка діяльності школи-лабораторії наукової установи та основні її принципи. Висвітлено головні суперечності у діяльності школи-лабораторії, від подолання яких значною мірою залежить подальша розбудова даних закладів освіти. Представлено ідеї та зміст діяльності школи-лабораторії.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-07-02

Як цитувати

Піонтковський-Вихватень , Б. (2024). ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛИ-ЛАБОРАТОРІЇ НАУКОВОЇ УСТАНОВИ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(4), 378–387. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18753

Номер

Розділ

Статті