НАВЧАННЯ З ESG-ЗВІТНОСТІ В УКРАЇНСЬКИХ УНІВЕРСИТЕТАХ: СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18751

Ключові слова:

сталий розвиток, ESG-навчання, освітні програми, облік і оподаткування

Анотація

У статті досліджуються освітні програми зі спеціальності «Облік і аудит» на предмет наявності в них компонент з обліку і звітності сталого розвитку. На підставі цього аналізу викладається власна позиція щодо впровадження ESG-навчання в освітній процес здобувачів магістерського рівня підготовки.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-07-02

Як цитувати

Озеран , А. (2024). НАВЧАННЯ З ESG-ЗВІТНОСТІ В УКРАЇНСЬКИХ УНІВЕРСИТЕТАХ: СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(4), 358–367. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18751

Номер

Розділ

Статті