ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ОСВІТИ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ

Автор(и)

  • Лариса Анатоліївна Мартиненко Житомирський державний університет імені Івана Франка https://orcid.org/0009-0004-1771-8534

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18750

Ключові слова:

тенденції, система загальної середньої освіти, Велика Британія, зміст освіти

Анотація

У статті здійснено комплексний педагогічний аналіз теоретичних надбань і практичного досвіду організації навчального процесу у школах Великої Британії. Виокремлено тенденції розвитку початкової освіти у Великій Британії в контексті освітньої стратегії ЄС: стандартизація змісту освіти; побудова змісту освіти на компетентнісних засадах; розбудова системи оцінювання та діагностування навчальних досягнень учнів.Визначено поняття «зміст освіти» як систему наукових знань, умінь і навичок, оволодіння якими сприяє всебічному розвитку творчих здібностей учнів, формуванню їхнього світогляду, вихованню моральних та етичних якостей, підготовці до подальшого життя в суспільстві.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-07-02

Як цитувати

Мартиненко , Л. А. (2024). ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ОСВІТИ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(4), 345–357. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18750

Номер

Розділ

Статті