ПРОГРАМИ ШІ ЯК ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У РОБОТІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18746Ключові слова:
інновації, штучний інтелект, програми на основі штучного інтелектуАнотація
У статті висвітлено питання використання інноваційних технологій в роботі вчителя як вимога цифрового суспільства. Основна ідея акцентована на розуміння та конструктивне застосування в освітньому процесі програм на основі штучного інтелекту для кращої комунікації та взаємодії із сучасним учнем, який в даному питанні випередив вчителя. Стаття містить огляд програм на основі штучного інтелекту різного спрямування, які креативний вчитель може використати у своїй інноваційній діяльності, щоб іти в ногу з часом.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.