ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВІ ВЛАСТИВОСТІ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКІВ ЯК ЧИННИКИ ЇХНЬОЇ КОНФЛІКТНОСТІ

Автор(и)

  • Тетяна Дуткевич Камʼянець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка https://orcid.org/0000-0003-3792-7195
  • Віолетта Тимофієва Камʼянець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18743

Ключові слова:

емоційно-вольові властивості, особистість, підліток, конфліктність

Анотація

У статті висвітлено результати емпіричного дослідження емоційно-вольових властивостей особистості у підлітків з різним рівнем конфліктності. Встановлено, що підліткова конфліктність повʼязана з самоконтролем прямо пропорційною, а з комунікативною імпульсивністю ‒ обернено пропорційною залежністю. Найбільш задоволені відносинами в класі учні із середнім рівнем конфліктності. Середній рівень задоволеності виявлено у найменш конфліктних підлітків,  найнижчий рівень задоволеності спостерігається в учнів із високою конфліктністю. Отримані результати є основою розроблення профілактичних заходів з нормалізації емоційно-вольових станів підлітків в інтересах послаблення негативних проявів їхньої конфліктності (жорстокості, насильства, булінгу тощо).

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-07-02

Як цитувати

Дуткевич , Т., & Тимофієва , В. (2024). ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВІ ВЛАСТИВОСТІ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКІВ ЯК ЧИННИКИ ЇХНЬОЇ КОНФЛІКТНОСТІ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(4), 281–288. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18743

Номер

Розділ

Статті