ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКА У ЗАКЛАДАХ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18741Ключові слова:
педагогічні умови, творчість, творча особистість, творча активність, підлітковий вік, творчий потенціалАнотація
У статті аналізуються поняття «особистість», «творча особистість», «творчий потенціал». Відстежуються особливості розвитку творчого потенціалу у підлітковому віці. Розглянуті різні наукові підходи до визначення педагогічних умов. Розкрито педагогічні умови формувння творчої особистості підлітків в умовах закладу позашкільної освіти.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.