ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ МИСЛЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ/СТАРШОКЛАСНИЦЬ

Автор(и)

  • Марія Голубєва Національний університет «Києво-Могилянська академія» https://orcid.org/0000-0001-5191-7984
  • Єкатерина Неумивако Національний університет «Києво-Могилянська академія»

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18737

Ключові слова:

мислення, культура мислення, старшокласники, креативне мислення, війна, підлітки, резильєнтність

Анотація

У статті розглянуто психологічні особливості формування культури мислення старшокласників/старшокласниць. Проаналізовано взаємозв’язок між культурою мислення та креативним мисленням. Розглянуто вплив воєнно-політичних подій на когнітивний розвиток українських підлітків, їхню життєстійкість та креативність. Підкреслено важливість використання сучасних педагогічних технологій та інтерактивних психологічних технік у освітньому процесі для підвищення готовності учнівства до сучасних соціальних та інформаційних викликів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-07-02

Як цитувати

Голубєва , М., & Неумивако , Є. (2024). ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ МИСЛЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ/СТАРШОКЛАСНИЦЬ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(4), 222–230. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18737

Номер

Розділ

Статті