ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ МИСЛЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ/СТАРШОКЛАСНИЦЬ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18737Ключові слова:
мислення, культура мислення, старшокласники, креативне мислення, війна, підлітки, резильєнтністьАнотація
У статті розглянуто психологічні особливості формування культури мислення старшокласників/старшокласниць. Проаналізовано взаємозв’язок між культурою мислення та креативним мисленням. Розглянуто вплив воєнно-політичних подій на когнітивний розвиток українських підлітків, їхню життєстійкість та креативність. Підкреслено важливість використання сучасних педагогічних технологій та інтерактивних психологічних технік у освітньому процесі для підвищення готовності учнівства до сучасних соціальних та інформаційних викликів.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.