ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ ТЕМАТИЧНОЇ ПЕДРАДИ ПРО АДАПТАЦІЮ

Автор(и)

  • Інна Божко Фастівська школа народної майстерності Фастівської міської ради

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18731

Ключові слова:

адаптаційний період, наступність між рівнями освіти, моніторинг адаптації, суміжні рівні освіти

Анотація

У статті розглядаються питання наступності в навчанні учнів 1-х, 5-х і 10-х класів під час адаптаційного переходу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-07-02

Як цитувати

Божко , І. (2024). ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ ТЕМАТИЧНОЇ ПЕДРАДИ ПРО АДАПТАЦІЮ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(4), 169–173. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18731

Номер

Розділ

Статті