ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ ТЕМАТИЧНОЇ ПЕДРАДИ ПРО АДАПТАЦІЮ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18731Ключові слова:
адаптаційний період, наступність між рівнями освіти, моніторинг адаптації, суміжні рівні освітиАнотація
У статті розглядаються питання наступності в навчанні учнів 1-х, 5-х і 10-х класів під час адаптаційного переходу.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-07-02
Як цитувати
Божко , І. (2024). ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ ТЕМАТИЧНОЇ ПЕДРАДИ ПРО АДАПТАЦІЮ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(4), 169–173. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18731
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.