ВИКОРИСТАННЯ ЧАТ-БОТУ CHATGPT У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ З МЕТОЮ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ

Автор(и)

  • Ірина Валентинівна Бердичевська КЗ ЛОР «Бродівський фаховий педагогічний коледж імені Маркіяна Шашкевича»

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18729

Ключові слова:

іншомовна комунікативна компетентність, штучний інтелект, професійна компетентність, фахова підготовка

Анотація

У статті розглянуто особливості використання штучного інтелекту у процесі навчання іноземної мови з метою формування комунікативної компетентності майбутніх вчителів. Висвітлено окремі аспекти та переваги впровадження чат-боту ChatGPT  як технології штучного інтелекту в начальний процес. Надано висновки щодо ефективного використання чат-боту GPT у  формуванні іншомовної компетентності студентів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-07-02

Як цитувати

Бердичевська , І. В. (2024). ВИКОРИСТАННЯ ЧАТ-БОТУ CHATGPT У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ З МЕТОЮ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ . Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(4), 142–149. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18729

Номер

Розділ

Статті