ВИКОРИСТАННЯ ЧАТ-БОТУ CHATGPT У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ З МЕТОЮ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18729Ключові слова:
іншомовна комунікативна компетентність, штучний інтелект, професійна компетентність, фахова підготовкаАнотація
У статті розглянуто особливості використання штучного інтелекту у процесі навчання іноземної мови з метою формування комунікативної компетентності майбутніх вчителів. Висвітлено окремі аспекти та переваги впровадження чат-боту ChatGPT як технології штучного інтелекту в начальний процес. Надано висновки щодо ефективного використання чат-боту GPT у формуванні іншомовної компетентності студентів.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.