ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ШІ У ЯКОСТІ ПІДТРИМУВАЧА ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18726Ключові слова:
штучний інтелект, соціальна підтримка, лідерство, MBTI, ChatGPT, GeminiАнотація
У цій статті розглядаються особливості використання інструментів штучного інтелекту в навчальному процесі в унікальному контексті України, яка перебуває в умовах воєнного стану. У дослідженні вивчаються психологічні профілі головних інструментів штучного інтелекту, таких як ChatGPT та Gemini, порівнюючи їхню здатність відображати цінності та особистісні риси. Крім того, дослідження вивчає вплив впровадження ШІ-інструментів на сприйняття студентами соціальної підтримки. У дослідженні пропонується модель «Лідерські якості – довіра», щоб сприяти інтеграції інструментів штучного інтелекту в академічне середовище шляхом зміцнення довіри та взаєморозуміння. Дослідження підкреслює важливість врахування «психологічного типу» інструментів штучного інтелекту та їхнього потенційного впливу на динаміку взаємовідносин між студентами та викладачами. Дослідження надає цінну інформацію про можливості та виклики використання інструментів штучного інтелекту у викладанні в умовах воєнного стану в Україні.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.