ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ШІ У ЯКОСТІ ПІДТРИМУВАЧА ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18726

Ключові слова:

штучний інтелект, соціальна підтримка, лідерство, MBTI, ChatGPT, Gemini

Анотація

У цій статті розглядаються особливості використання інструментів штучного інтелекту в навчальному процесі в унікальному контексті України, яка перебуває в умовах воєнного стану. У дослідженні вивчаються психологічні профілі головних інструментів штучного інтелекту, таких як ChatGPT та Gemini, порівнюючи їхню здатність відображати цінності та особистісні риси. Крім того, дослідження вивчає вплив впровадження ШІ-інструментів на сприйняття студентами соціальної підтримки. У дослідженні пропонується модель «Лідерські якості – довіра», щоб сприяти інтеграції інструментів штучного інтелекту в академічне середовище шляхом зміцнення довіри та взаєморозуміння. Дослідження підкреслює важливість врахування «психологічного типу» інструментів штучного інтелекту та їхнього потенційного впливу на динаміку взаємовідносин між студентами та викладачами. Дослідження надає цінну інформацію про можливості та виклики використання інструментів штучного інтелекту у викладанні в умовах воєнного стану в Україні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-07-02

Як цитувати

Момот, В., & Литвиненко, О. (2024). ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ШІ У ЯКОСТІ ПІДТРИМУВАЧА ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(4), 104–116. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.18726

Номер

Розділ

Статті