ВИВЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ ПІДВИЩЕННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ У ЗМІШАНОМУ НАВЧАННІ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17753Ключові слова:
цифрова компетентність, змішане навчання, вища освіта, студентиАнотація
Спираючись на міжнародні теоретичні дослідження щодо розвитку цифрових компетентностей студентів у вищих навчальних закладах, у цій статті побудовано модель розвитку цифрових компетентностей студентів у вищих навчальних закладах; розроблено систему оцінювання та індикатори розвитку цифрових компетентностей студентів у вищих навчальних закладах на основі моделі та проведено експерименту в контексті змішаного навчання.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.