ВИВЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ ПІДВИЩЕННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ У ЗМІШАНОМУ НАВЧАННІ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17753

Ключові слова:

цифрова компетентність, змішане навчання, вища освіта, студенти

Анотація

Спираючись на міжнародні теоретичні дослідження щодо розвитку цифрових компетентностей студентів у вищих навчальних закладах, у цій статті побудовано модель розвитку цифрових компетентностей студентів у вищих навчальних закладах; розроблено систему оцінювання та індикатори розвитку цифрових компетентностей студентів у вищих навчальних закладах на основі моделі та проведено експерименту в контексті змішаного навчання.  

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-07-25

Як цитувати

Чжан , К. (2023). ВИВЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ ПІДВИЩЕННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ У ЗМІШАНОМУ НАВЧАННІ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(3), 650–661. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17753

Номер

Розділ

Статті