ІНТЕРАКТИВНИЙ ОНЛАЙН ПОСІБНИК ДЛЯ КОГНІТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ВИКЛАДАЧА ТА СЛУХАЧА В ПРОЦЕСІ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

Автор(и)

  • Марина Скрипник Центральний інститут післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України https://orcid.org/0000-0003-4760-6723
  • Кравчинська Кравчинська Центральний інститут післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України https://orcid.org/0000-0002-7521-3508
  • Наталія Волинець Центральний інститут післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України https://orcid.org/0000-0001-7482-0325

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17747

Ключові слова:

інтерактивний онлайн посібник, когнітивна взаємодія, освіта 4.0, креолізовані навчальні тексти

Анотація

Розкрито практичні аспекти розроблення інтерактивного онлайн посібника для підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників. Досліджено методику розроблення такого сучасного інтерактивного засобу з точки зору креолізованих навчальних текстів. Останнє розкривається як через вміст, так і через формат такого виду електронного видання. Описано авторські підходи до реалізації когнітивної взаємодії за допомогою інтерактивного онлайн посібника в дистанційному та змішаному навчанні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-07-25

Як цитувати

Скрипник , М., Кравчинська , К., & Волинець , Н. (2023). ІНТЕРАКТИВНИЙ ОНЛАЙН ПОСІБНИК ДЛЯ КОГНІТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ВИКЛАДАЧА ТА СЛУХАЧА В ПРОЦЕСІ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(3), 601–613. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17747

Номер

Розділ

Статті