ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОЇ ОСОБИСТОСТІ ЗДОБУВАЧА ПІД ЧАС НАВЧАЛЬНОЇ АРХЕОЛОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ

Автор(и)

  • Ірина Скакальська Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія ім. Тараса Шевченка https://orcid.org/0000-0001-8705-7971

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17746

Ключові слова:

креативна особистість, soft skills, навчальна археологічна практика, артефакт, археологічна експедиція

Анотація

У статті авторка розповідає про дослідження, проведені в археологічних експедиціях за участю викладачів і студентів Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії імені Тараса Шевченка. На окремих прикладах показано, як в процесі професійної підготовки, засобами інноваційних технологій, відбувається формування креативної особистості. Підкреслено значення soft skills у сучасному суспільстві. Розкрито механізми археологічних пошуків і описів, датування знайдених предметів. Простежено, як музеї за допомогою своїх експонатів розповідають історію людства. Методи дослідження: узагальнюючий, синтезу, інтерактивний, емпіричний, системно-структурний та кейс-метод.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-07-25

Як цитувати

Скакальська, І. (2023). ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОЇ ОСОБИСТОСТІ ЗДОБУВАЧА ПІД ЧАС НАВЧАЛЬНОЇ АРХЕОЛОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(3), 591–600. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17746

Номер

Розділ

Статті