ОСОБЛИВОСТІ СИСТЕМИ ОСВІТИ КРАЇНИ МАТЕМАТИКІВ – НІДЕРЛАНДИ

Автор(и)

  • Віктор Ілліч Сіткар Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка https://orcid.org/0000-0003-0465-2973
  • Степан Вікторович Сіткар Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка https://orcid.org/0000-0003-4599-454X

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17745

Ключові слова:

освіта, Нідерланди, ефективність, особливості навчання, прикладний характер, високі стандарти

Анотація

У статті розглядається освітня система в Нідерландах, яку вважають країною математиків. Одна з сильних сторін голландської освіти – це дуже глибока, майже легендарна, відданість принципам викладання математики. Наголошується, що учні та студенти повинні отримувати математичні принципи з реального життя, а не спочатку вивчати принципи, а потім застосовувати їх. Тому, близько половини голландських студентів вважають за краще йти в напрямку професійної освіти. Виявлено, що більше 90% голландських студентів закінчують середню школу, маючи певну кваліфікацію. Це – один з найвищих європейських показників і свідчить про те, що голландська система освіти – одна з найефективніших.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-07-25

Як цитувати

Сіткар , В. І., & Сіткар , С. В. (2023). ОСОБЛИВОСТІ СИСТЕМИ ОСВІТИ КРАЇНИ МАТЕМАТИКІВ – НІДЕРЛАНДИ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(3), 580–590. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17745

Номер

Розділ

Статті