ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО ВИГОРАННЯ ВИКЛАДАЧІВ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17740

Ключові слова:

професійне вигорання, змішане навчання, емоційна виснаженість, деперсоналізація, редукція професійних досягнень

Анотація

У статті розглядаються особливості професійного вигорання викладачів, яке виникає внаслідок організації навчального процесу в умовах змішаного навчання. Даються визначення понять «синдром вигорання» та «змішане навчання», наводиться одна із причин виникнення даного синдрому. В статті перераховуються зовнішні та внутрішні умови, що чинять негативний вплив на викладача, наводяться результати проведених досліджень.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-07-25

Як цитувати

Радченко , М. (2023). ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО ВИГОРАННЯ ВИКЛАДАЧІВ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(3), 543–551. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17740

Номер

Розділ

Статті