ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО ВИГОРАННЯ ВИКЛАДАЧІВ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17740Ключові слова:
професійне вигорання, змішане навчання, емоційна виснаженість, деперсоналізація, редукція професійних досягненьАнотація
У статті розглядаються особливості професійного вигорання викладачів, яке виникає внаслідок організації навчального процесу в умовах змішаного навчання. Даються визначення понять «синдром вигорання» та «змішане навчання», наводиться одна із причин виникнення даного синдрому. В статті перераховуються зовнішні та внутрішні умови, що чинять негативний вплив на викладача, наводяться результати проведених досліджень.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.