ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ ДО ТВОРЧОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Наталія Василівна Павлик Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України https://orcid.org/0000-0002-5828-606X

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17734

Ключові слова:

особистість вчителя, психологічна готовність, критерії, професійно-педагогічна діяльність, Нова Українська школа

Анотація

Статтю присвячено аналізу проблеми психологічної готовності сучасного вчителя до професійної діяльності в умовах Нової української школи. Автором детально проаналізовано психолого-педагогічні функції та особистісні якості педагога Нової Української школи, визначено структуру та систему критеріїв психологічної готовності вчителя до творчої професійної педагогічної діяльності. У статті представлено авторську двох-вимірну структуру психологічної готовності вчителя Нової Української школи, яка має особистісний та професійний виміри. Цінним внеском автора є результати дослідження за інноваційною авторською психодіагностичною методикою стану психологічної готовності до творчої професійної діяльності сучасних вчителів Нової української школи.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-07-25

Як цитувати

Павлик , Н. В. (2023). ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ ДО ТВОРЧОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(3), 503–514. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17734

Номер

Розділ

Статті