ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ ДО ТВОРЧОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17734Ключові слова:
особистість вчителя, психологічна готовність, критерії, професійно-педагогічна діяльність, Нова Українська школаАнотація
Статтю присвячено аналізу проблеми психологічної готовності сучасного вчителя до професійної діяльності в умовах Нової української школи. Автором детально проаналізовано психолого-педагогічні функції та особистісні якості педагога Нової Української школи, визначено структуру та систему критеріїв психологічної готовності вчителя до творчої професійної педагогічної діяльності. У статті представлено авторську двох-вимірну структуру психологічної готовності вчителя Нової Української школи, яка має особистісний та професійний виміри. Цінним внеском автора є результати дослідження за інноваційною авторською психодіагностичною методикою стану психологічної готовності до творчої професійної діяльності сучасних вчителів Нової української школи.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by-nc-nd/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.