СЕРВІСИ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК ЗАСОБИ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДРОЗДІЛУ НАУКОВОЇ УСТАНОВИ

Автор(и)

  • Тетяна Новицька Інститут цифровізації освіти Національної академії педагогічних наук України https://orcid.org/0000-0003-2591-5218
  • Світлана Іванова Інститут цифровізації освіти Національної академії педагогічних наук України https://orcid.org/0000-0002-3613-9202
  • Алла Кільченко Інститут цифровізації освіти Національної академії педагогічних наук України https://orcid.org/0000-0003-2699-1722

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17732

Ключові слова:

інформаційно-цифрові технології, уково-педагогічні дослідження, оцінювання результативності, підрозділ наукової установи

Анотація

У статті проаналізовано використання сервісів інформаційно-цифрових технологій як засобів оцінювання результативності діяльності підрозділу наукової установи на прикладі відділу відкритих освітньо-наукових інформаційних систем Інституту цифровізації освіти НАПН України. Розглянуто сервіси інформаційно-цифрових систем, які можна застосовувати для оцінювання результативності наукової діяльності підрозділів наукових установ і закладів вищої освіти – вебсайт наукової установи, пошукову систему Google Scholar, електронну бібліотеку, соціальну мережу Facebook.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-07-25

Як цитувати

Новицька , Т., Іванова , С., & Кільченко , А. (2023). СЕРВІСИ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК ЗАСОБИ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДРОЗДІЛУ НАУКОВОЇ УСТАНОВИ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(3), 481–493. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17732

Номер

Розділ

Статті