СЕРВІСИ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК ЗАСОБИ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДРОЗДІЛУ НАУКОВОЇ УСТАНОВИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17732Ключові слова:
інформаційно-цифрові технології, уково-педагогічні дослідження, оцінювання результативності, підрозділ наукової установиАнотація
У статті проаналізовано використання сервісів інформаційно-цифрових технологій як засобів оцінювання результативності діяльності підрозділу наукової установи на прикладі відділу відкритих освітньо-наукових інформаційних систем Інституту цифровізації освіти НАПН України. Розглянуто сервіси інформаційно-цифрових систем, які можна застосовувати для оцінювання результативності наукової діяльності підрозділів наукових установ і закладів вищої освіти – вебсайт наукової установи, пошукову систему Google Scholar, електронну бібліотеку, соціальну мережу Facebook.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.