ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17727

Ключові слова:

дистанційне навчання, воєнний стан, здобувач вищої освіти, змішаний (синхронно-асинхронний) режим

Анотація

Увиразнено сутність поняття «дистанційне навчання»  й акцентовано на важливості його осмислення в сучасних умовах (зокрема в умовах воєнного стану).  Виснувано, що дистанційне навчання (ДН) має багато проблем щодо відносин у площині «викладач-студент»: його якість погіршилась після початку повномасштабного вторгнення росії, яке зробило неможливим не тільки аудиторне навчання, а й обмежило можливості проведення дистанційних занять в синхронному режимі. Проведене анкетне опитування студентів показало, що найкращими способами розв’язання проблем ДН в сучасних умовах  є одержання навчальної інформації у змішаному (синхронно-асинхронному) режимі,  обов’язкове проведення фільмування занять та надання спільного доступу до них, проведення контролю знань в асинхронному режимі, зменшення обʼєму самостійної роботи та налагодження комунікації між викладачем та студентами задля швидкого інформування про відміну, перенесення чи відпрацювання заняття.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-07-25

Як цитувати

Мельник , А. (2023). ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(3), 444–457. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17727

Номер

Розділ

Статті