ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17727Ключові слова:
дистанційне навчання, воєнний стан, здобувач вищої освіти, змішаний (синхронно-асинхронний) режимАнотація
Увиразнено сутність поняття «дистанційне навчання» й акцентовано на важливості його осмислення в сучасних умовах (зокрема в умовах воєнного стану). Виснувано, що дистанційне навчання (ДН) має багато проблем щодо відносин у площині «викладач-студент»: його якість погіршилась після початку повномасштабного вторгнення росії, яке зробило неможливим не тільки аудиторне навчання, а й обмежило можливості проведення дистанційних занять в синхронному режимі. Проведене анкетне опитування студентів показало, що найкращими способами розв’язання проблем ДН в сучасних умовах є одержання навчальної інформації у змішаному (синхронно-асинхронному) режимі, обов’язкове проведення фільмування занять та надання спільного доступу до них, проведення контролю знань в асинхронному режимі, зменшення обʼєму самостійної роботи та налагодження комунікації між викладачем та студентами задля швидкого інформування про відміну, перенесення чи відпрацювання заняття.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.