ОСОБЛИВОСТІ ІНКЛЮЗИВНОГО ПІДХОДУ ЩОДО ПІДГОТОВКИ НАВЧАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ З ООП НА ПРИКЛАДІ УНІВЕРСИТЕТУ «УКРАЇНА»
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17725Ключові слова:
інклюзія, інклюзивна освіта, студенти з особливими освітніми потребамиАнотація
У статті представлений практичний досвід підготовки навчальних занять для студентів з особливими освітніми потребами.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-07-25
Як цитувати
Маслянікова , І., & Герасименко , Ю. (2023). ОСОБЛИВОСТІ ІНКЛЮЗИВНОГО ПІДХОДУ ЩОДО ПІДГОТОВКИ НАВЧАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ З ООП НА ПРИКЛАДІ УНІВЕРСИТЕТУ «УКРАЇНА». Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(3), 431–438. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17725
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.