ВИКОРИСТАННЯ МЕДІАОСВІТНІХ ІГОР У СТРУКТУРІ УРОКІВ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17724Ключові слова:
медіаосвітні ігри, педагогічна обдарованість, методика навчанняАнотація
У статті розглядаються шляхи використання медіа- освітніх ігор у структурі уроків у початкових класах, удосконалення методичної компетентності сучасних вчителів у процесі педагогічної діяльності.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-07-25
Як цитувати
Лукʼяник , Л. (2023). ВИКОРИСТАННЯ МЕДІАОСВІТНІХ ІГОР У СТРУКТУРІ УРОКІВ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(3), 422–430. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.17724
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.